Виробник рослинних олій та продуктів здорового харчування
+38 032 243 0283
+38 098 220 0400
+38 066 652 5777
info@richoil.ua
RichOil » Блог » Український виробник рослинних олій «Richoil», відомий на ринку Private Label, провів ребрендинг своєї власної торгової марки «Eco-Olio». Відтепер торгова марка матиме назву «Olibo»

Український виробник рослинних олій «Richoil», відомий на ринку Private Label, провів ребрендинг своєї власної торгової марки «Eco-Olio». Відтепер торгова марка матиме назву «Olibo»

15.03.2019

IMG-0fc7c5434d0655499688789c76c59046-V

Компанія вирішила провести ребрендинг, щоб осучаснити своє позиціонування. Також назва потребувала оновлення через зміни в українському законодавстві щодо виробників органічної продукції.
Щоб залишити звиклий продукт впізнаваним, ми не змінювали кардинально дизайн упаковки, лише освіжили його відповідно до очікувань клієнтів.
Назва «Olibo» була обрана не випадково. Olibo, Olivo – біологічні назви маслини європейської. Саме цілюща властивість оливкової олії колись наштовхнула власника… займатись виробництвом натуральних олій. Якось він перебував у Греції та був здивований процесом виробництва і тим, що тамтешні люди використовують оливкову олію у всіх сферах свого життя: від косметології до кулінарії. Медичні властивості цієї олії були доведені ще Гіппократом, а греки знають чимало про те, як піклуватись про своє здоров’я. Повернувшись в Україну твердо вирішив займатись виробництвом таких же ж корисних натуральних олій. Але як сировину вирішили використовувати свою, що є ближчою українцям генетично. Споживання олії із льону, коноплі, гарбуза було впродовж віків одним із секретів здоров’я українців. На жаль, споживання цих олій за часів СРСР було витіснене уже звиклою соняшниковою, але зараз компанія РічОйл та власна торгова марка «Olibo» працює над відновленням цих здорових традицій: бо це здорово, бо смачно, бо цінно, бо унікально, бо просто ДУЖЕ КОРИСНО!
У візуальному позиціонуванні використали зелений колір, щоб підкреслити повністю органічний склад олій. Лаконічний і стислий логотип підкреслює всю суть продукції – нічого зайвого. Назва і логотип оновились, але продукція і надалі залишатиметься такої ж високої якості без використання хімічних додатків та консервантів.
Продукція під оновленою ТМ надійшла у випуск вже на початку березня цього року.
Нагадаємо, що компанія «Richoil» (Річойл) займається виробництвом натуральних рослинних олій з нетрадиційної сировини, таких як олія льону, розторопші, амаранту, чорного кмину, гірчиці, конопель, кунжуту, волоського горіха, гарбуза. Ми виробляємо олії методом першого холодного віджиму без застосування хімічних засобів. Компанія успішно пройшла сертифікацію з органічного виробництва.
Компанія також займається виробництвом як органічних так і безглютенових продуктів, і є одним із найбільших експортерів крафтових олій в Україні.

>